1 784 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Nordhem badkar - kvalitet samt städning?
Hej! Vi älskar att bada så vi önskar lyxa till vårt badrum med ett lite bättre badkar från Nordhem, modell Hovås II (https://nordhem.se/sortiment/badkar/hovas-ii).
Nu har vi tre frågor:
1. Ni som köpt badkar från Nordhem, är ni nöjda med kvaliteten?
2. Hur funkar städningen? (Flytta badkaret varje städtillfälle)
Vi har barn 1 o 3 år som hade älskat ljus i badkaret men enligt Nordhem själva kan det bli problem med att städa brunnen under badkaret pga ”kort sladd” vilket gör badkaret svårt att flytta.
3. Ni som har valt ett badkar med integrerad ledbelysning är ni nöjda och hur funkar städningen?
Mvh Saltkar
Nu har vi tre frågor:
1. Ni som köpt badkar från Nordhem, är ni nöjda med kvaliteten?
2. Hur funkar städningen? (Flytta badkaret varje städtillfälle)
Vi har barn 1 o 3 år som hade älskat ljus i badkaret men enligt Nordhem själva kan det bli problem med att städa brunnen under badkaret pga ”kort sladd” vilket gör badkaret svårt att flytta.
3. Ni som har valt ett badkar med integrerad ledbelysning är ni nöjda och hur funkar städningen?
Mvh Saltkar
Vi har ett enkelt badkar från Nordhem, köpt 2014. Kvaliteten har varit bra, ser ut som nytt i princip. Det är vårt enda badrum så det är flitigt använt till både bad och dusch.
Har dock inget extra som belysning, bubblor, inbyggda blandare osv.
Detta har vi:
https://nordhem.se/sortiment/badkar/saltholmen
Har dock inget extra som belysning, bubblor, inbyggda blandare osv.
Detta har vi:
https://nordhem.se/sortiment/badkar/saltholmen
Vi köpte Hovås II och är jättenöjd. Badar ofta barnen. Två barn och en vuxen går ner men då blir det lite trångt. Två barn leker glatt i varsin ände av karet. Ett litet minus är väl att bottenventilen/pluggen har en tendens att tryckas till utan att man märker det (om man har en brusande kran på). Det är inga problem att städa eller flytta badkaret.S Saltkar skrev:Hej! Vi älskar att bada så vi önskar lyxa till vårt badrum med ett lite bättre badkar från Nordhem, modell Hovås II ([länk]).
Nu har vi tre frågor:
1. Ni som köpt badkar från Nordhem, är ni nöjda med kvaliteten?
2. Hur funkar städningen? (Flytta badkaret varje städtillfälle)
Vi har barn 1 o 3 år som hade älskat ljus i badkaret men enligt Nordhem själva kan det bli problem med att städa brunnen under badkaret pga ”kort sladd” vilket gör badkaret svårt att flytta.
3. Ni som har valt ett badkar med integrerad ledbelysning är ni nöjda och hur funkar städningen?
Mvh Saltkar
Klicka här för att svara