Hej,
Undrar om någon har information om kök från tyska märket Nolte som nyligen kommit till Sverige. http://www.noltekuchen.se

Ska renovera ett hus och har hitills tittat på ikea, kvik och noblessa lösningar. Noblessa ligger väl bäst till hitills men är nyfiken på Nolte som sagt.

Någon som hunnit skaffa sig någon uppfattning eller erfarenhet?

Mvh Emil

Nolte är en av de tre stora i Tysland (ALNO och NOBILIA är de andra) och de håller en bra klass men de har flera olika prisnivåer. Kvaliteten är Ok men designen kanske inte alltid är den senaste.

Hallå, jag har bott i Tyskland i 10år och hade Nolte kök i min lägenhet. Måste säga att jag var skitnöjd med det. Flyttade hem för några år sedan och blev överlycklig när de öppnade butik i Stockholm. Är själv i tagen att byta och har kikat på det mesta inom kökspryttlar men allt känns typ likadant. Knallade in på Noltes buitk häromdagen och blev riktigt imponerad. Det har hänt en hel del sedan min tysklanstid måste jag säga. Riktigt schyssta och framförallt snygga kök och smarta lösningar. Gå in till utställningen vettja och ta en titt, du kommer inte att bli besviken :-).

mvh Peter

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.