B Bergabo #1 Medlem · 57 inlägg 21 jan 2007 19:09 Bergabo Medlem 57 inlägg 21 jan 2007 19:09 #1 Någon som har erfarenhet av Nobös Sparpaneler i kombination med Orion 512? Har, i släkten, ett ca 30 år gammalt hus där radiatorerna börjar ge sig. Funderar på om detta är ett bra / bekvämt / rimlig kostnad alternativ. Bergabo
Någon som har erfarenhet av Nobös Sparpaneler i kombination med Orion 512? Har, i släkten, ett ca 30 år gammalt hus där radiatorerna börjar ge sig. Funderar på om detta är ett bra / bekvämt / rimlig kostnad alternativ. Bergabo