Någon som har erfarenhet av Nobös Sparpaneler i kombination med Orion 512?

Har, i släkten, ett ca 30 år gammalt hus där radiatorerna börjar ge sig. Funderar på om detta är ett bra / bekvämt / rimlig kostnad alternativ.

Bergabo
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.