Har köpt ett etagehus byggt 74. Vid besiktning upptäcktes fukt i isoleringen i golvet i gillestugan. Vi fick prutat ner huset rätt ordentligt pga av detta och har blivit rekommemderade att lägga in nivell system istället för de träreglarna som ligger direkt på plattan nu.

Mina frågor är:
1. Är Nivellsystem det bästa alternativet eller går det bra med åldersbeständig plast på plattan och sen friggolit+ spånskiva (dvs flytande golv).
2. Hur e det att lägga platonmatta på plattan och sedan friggolit+spånskiva och ha ventilerade lister?
3. Hur skiljers sig dessa alternativ prismäsigt?

Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.