Tja, Det kostar väl att ligga på top
har nu använt mn några dagar för att suga slip och betongdamm under en liten ombyggnad i hobbyverkstan.
Maskinen imponerar rejält. Dock har jag en liten luftläcka mellan slangen och handtaget så det får jag nog göra nått åt.