har frånluft Nibe 310p från 2007

har hittat en Nibe VVM 320 för ett bra pris(endast innerdel)

frågan är räcker det att bara byta ut min 310p mot VVM 320 innerdel?
fördelar med denna VVM 320? nackdelar?

tanken är att komplettera denna VVM 320 med en utedel men då vid ett senare tillfälle
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.