Q Qjanto #121 Medlem · 332 inlägg 3 mar 12:49 Qjanto Medlem 332 inlägg 3 mar 12:49 #121 N Nord64 skrev: Funkar jäkligt bra i jämförelse med mina gamla 640p som ständigt krävde stlttning av elpatron när det var under 5 grader Hur är den ljudmässigt? Både själva pumpen och ljudet i luftrören i huset?
N Nord64 skrev: Funkar jäkligt bra i jämförelse med mina gamla 640p som ständigt krävde stlttning av elpatron när det var under 5 grader Hur är den ljudmässigt? Både själva pumpen och ljudet i luftrören i huset?
O Okunnigsnickare #122 Medlem · 39 inlägg 3 mar 13:33 Okunnigsnickare Medlem 39 inlägg 3 mar 13:33 #122 N Nord64 skrev: Funkar jäkligt bra i jämförelse med mina gamla 640p som ständigt krävde stlttning av elpatron när det var under 5 grader Hur stort hus och årsmodell ? Hur ser årsförbrukning ut ? ☺️ tack !
N Nord64 skrev: Funkar jäkligt bra i jämförelse med mina gamla 640p som ständigt krävde stlttning av elpatron när det var under 5 grader Hur stort hus och årsmodell ? Hur ser årsförbrukning ut ? ☺️ tack !
uecsj #123 Medlem · 4 inlägg 3 mar 13:50 uecsj Medlem 4 inlägg 3 mar 13:50 #123 Q Qjanto skrev: Hur är den ljudmässigt? Både själva pumpen och ljudet i luftrören i huset? Det behövs ljuddämpare på avluften på de ställen där man vill slippa kompressorns oljud.
Q Qjanto skrev: Hur är den ljudmässigt? Både själva pumpen och ljudet i luftrören i huset? Det behövs ljuddämpare på avluften på de ställen där man vill slippa kompressorns oljud.