Någon som har lyckats få Frikyla med Nive S1255 att fungera bra? Lyckas inte ställa in den så att ingående kylvätska till kylaren har låg temp. Dvs, den påverkar luft temperaturen ut väldigt lite.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.