Hej
Har tyvärr råkat ut för liknande....
Bergvärmepump sönder efter 9 år. Ska hålla i minst 20! Suck!
Nibe Fighter 1215 Behäftad med fel. Trots att både S-värme i Kumla (leverantören), Och Nibes tekniker erkänner att felet är känt vägrar de ersätta kostnaden. Verkar som vi som kunder ska bara betala och vara glada!