Har ingen värme på radiatorerna, och ingen cirkulation alls vad det verkar. Har en elpanna Nibe EVC270 från 1981. Kan någon hjälpa mig med tips var man börjar felsöka?
 
Antar att du redan har kollat det mest grundläggande, dvs säkring hel? går cirkulationspumpen? är vattnet i pannan varmare än rumstemperatur?
 
Yes. Säkringarna hela, pumpen går inte, har dock ingen uppfattning om vattentempen. Nibe-service bokad till tisdag 30 sep, jag återkommer...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.