G Guligan #1 Medlem · Västra Götaland · 38 inlägg 20 sep 2008 01:20 Guligan Medlem Västra Götaland 38 inlägg 20 sep 2008 01:20 #1 Har ingen värme på radiatorerna, och ingen cirkulation alls vad det verkar. Har en elpanna Nibe EVC270 från 1981. Kan någon hjälpa mig med tips var man börjar felsöka?
Har ingen värme på radiatorerna, och ingen cirkulation alls vad det verkar. Har en elpanna Nibe EVC270 från 1981. Kan någon hjälpa mig med tips var man börjar felsöka?
svartöra #2 Medlem · Västra Götalands län · 1 932 inlägg 20 sep 2008 13:10 svartöra Medlem Västra Götalands län 1 932 inlägg 20 sep 2008 13:10 #2 Antar att du redan har kollat det mest grundläggande, dvs säkring hel? går cirkulationspumpen? är vattnet i pannan varmare än rumstemperatur?
Antar att du redan har kollat det mest grundläggande, dvs säkring hel? går cirkulationspumpen? är vattnet i pannan varmare än rumstemperatur?
G Guligan #3 Medlem · Västra Götaland · 38 inlägg 23 sep 2008 00:59 Guligan Medlem Västra Götaland 38 inlägg 23 sep 2008 00:59 #3 Yes. Säkringarna hela, pumpen går inte, har dock ingen uppfattning om vattentempen. Nibe-service bokad till tisdag 30 sep, jag återkommer...
Yes. Säkringarna hela, pumpen går inte, har dock ingen uppfattning om vattentempen. Nibe-service bokad till tisdag 30 sep, jag återkommer...