T Torsid #1 Medlem · 2 inlägg 12 jan 17:21 Torsid Medlem 2 inlägg 12 jan 17:21 #1 Hur justerar man normalhastighet/ventilation på en NIBE 750 år2011 Den står nu på 53%, men jag skulle villa ändra den till 62% då jag ofta får larm LÅGT LUFTFLÖDE. Detta trots rengöring av vent trummor, in/ut-ventiler och dammfilter. #frånluftsvärmepump #justering #nibe-750
Hur justerar man normalhastighet/ventilation på en NIBE 750 år2011 Den står nu på 53%, men jag skulle villa ändra den till 62% då jag ofta får larm LÅGT LUFTFLÖDE. Detta trots rengöring av vent trummor, in/ut-ventiler och dammfilter.
H hakfre #2 Medlem · Norrbotten · 211 inlägg 12 jan 17:51 hakfre Medlem Norrbotten 211 inlägg 12 jan 17:51 #2 Tryck och håll in bakåtknappen i ca 7 sekunder, tills det kommer upp ”service” som menyalternativ i displayen Välj ”driftinställningar” och därefter ”fläkthast. Frånluft”
Tryck och håll in bakåtknappen i ca 7 sekunder, tills det kommer upp ”service” som menyalternativ i displayen Välj ”driftinställningar” och därefter ”fläkthast. Frånluft”
T Torsid #3 Medlem · 2 inlägg 13 jan 16:44 Torsid Medlem 2 inlägg 13 jan 16:44 #3 H hakfre skrev: Tryck och håll in bakåtknappen i ca 7 sekunder, tills det kommer upp ”service” som menyalternativ i displayen Välj ”driftinställningar” och därefter ”fläkthast. Frånluft” Många tack "hakfre" gick snabbt att fixa. Blir intressant om jag slipper larm LÅGT LUFTFLÖDE nu....
H hakfre skrev: Tryck och håll in bakåtknappen i ca 7 sekunder, tills det kommer upp ”service” som menyalternativ i displayen Välj ”driftinställningar” och därefter ”fläkthast. Frånluft” Många tack "hakfre" gick snabbt att fixa. Blir intressant om jag slipper larm LÅGT LUFTFLÖDE nu....