3 466 läst ·
6 svar
3k läst
6 svar
Ni som har svarta badrumsskåp och svart kommod hur jobbigt är det
Hej,
Min plan är att ha svarta badrums möbler. Så snyggt och stiligt och passar till det kakel vi tänkt. Men blir allt mer nojig över det synliga dammet. Har tvbänk som sååå lätt blir dammig å ja.. Visst städa. Men man ska hinna orka och va bra på det med nej men bör jag tänka om. Är det super jobbigt och ofta man behöver göra det rent jämfört med andra eller går det ann för drt är så snyggt
Min plan är att ha svarta badrums möbler. Så snyggt och stiligt och passar till det kakel vi tänkt. Men blir allt mer nojig över det synliga dammet. Har tvbänk som sååå lätt blir dammig å ja.. Visst städa. Men man ska hinna orka och va bra på det med nej men bör jag tänka om. Är det super jobbigt och ofta man behöver göra det rent jämfört med andra eller går det ann för drt är så snyggt
Elektroniktokig
· skåne
· 712 inlägg
Har man barn eller tänker skaffa, då är väl inte det mest praktiska.
Tror ni det gör nån skillnad på svart ek svart sk materialen mot vanlig lucka med kulör svart på
I badrummet skulle jag nog inte vara orolig för damm på detta sättet. Har själv svarta badrummsmöbler, dock inte så mycket just uppåt men för mig blir det betydligt smutsigare av annat än just damm dvs hår från rakning, tandkrämskvätt etc så man ändå behöver tvätta det långt innan damm blir ett problem. Men det spelar ju givetvis också roll hur ofta man använder det och hur möblerna är utformande. I gästrummet som används en gång om året kanske det inte är lika bra som i sovrummets badrum man använder varje dag.
Klicka här för att svara