314 419 läst ·
1 070 svar
314k läst
1,1k svar
Ni som använder Tibber!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Kan gärna också ta en kod om det är någon som har......
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Jävlar vad det plingade till 

Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 290 inlägg
Det går bara att använda en kod i taget antar jag? Har knappat in två men har 'bara' 500 i bonus.
Den här koden som man lägger in är det under "jag har blivit inbjuden"?
Jag har blivit medlem genom SBAB och därigenom inte behöver betala 39:- de kommande 6 månaderna.
Men om man kan ange en kod och få 500:- bonus så borde det vara där?
I så fall, har någon en kod till övers? Sätter mig ner i soffan så jag slipper ramla när pm öser in!

Jag har blivit medlem genom SBAB och därigenom inte behöver betala 39:- de kommande 6 månaderna.
I så fall, har någon en kod till övers? Sätter mig ner i soffan så jag slipper ramla när pm öser in!
Går ju inte ens att skicka PM till digM Musikvante skrev:Den här koden som man lägger in är det under "jag har blivit inbjuden"?
I så fall, har någon en kod till övers? Sätter mig ner i soffan så jag slipper ramla när pm öser in!![]()
![]()
Hallandskompisar emellan, ger dig gärna kod men din profil är låst!M Musikvante skrev:Den här koden som man lägger in är det under "jag har blivit inbjuden"?
I så fall, har någon en kod till övers? Sätter mig ner i soffan så jag slipper ramla när pm öser in!![]()
![]()
Är Tibber främst till för de som laddar sina elbilar på natten? Ser att priset är 150 öre nu.
Byter jag elbolag till nått med rörligt pris så hamnar jag på 86 öre (kollade på elpriskollen).
Tibber ligger väl runt där också men de har riktigt högt på dagen och riktigt lågt på natten.
Byter jag elbolag till nått med rörligt pris så hamnar jag på 86 öre (kollade på elpriskollen).
Tibber ligger väl runt där också men de har riktigt högt på dagen och riktigt lågt på natten.
Jag skulle tro det, eller som på fler sätt kan styra om förbrukningen, typ uppvärmning tvätt osv.Johan1975z skrev: