Verkar inte funka att efteranmäla en kod men nu på morgonen är min Tibber app på engelska och jag vet inte riktigt hur jag ska tolka nedanstående...

Skärmdump av Tibber-appen som visar registreringsinbjudan för att ange en referenskod.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Skicka till dom direkt på chatten i appen så brukar dom kunna lösa det, Appen är på engelska för mig nu också, Men det är nog bara en tillfällig bugg!

Jag skicka min urgamla kod via pm,den brukar funka när andra inte gör det,kan hända att tibber spärrat nyare.(

j.f.s
Min app är på svenska och ser ut som vanligt (iPhone)

Har också kod om någon behöver :cool:(y)

Provade flera koder och fick tillslut en som fungerade att lägga till i efterhand.

Tack alla som skickade koder att försöka med!

• Gilla
kribban och 1 till
  • Laddar…
Dizzy84 Dizzy84 skrev:
Provade flera koder och fick tillslut en som fungerade att lägga till i efterhand.

Tack alla som skickade koder att försöka med!
Gick du med via elskling?
Kul att min kod funkar,verkar som jag skrev att min kod är innan tibber lagt in en spärr

Någon som har en kod till mig? :)

S
jag har jag skickar pm

Hej,

Jag är ny här.
Funderar på att skaffa Tibber till min nya villa.
Är det någon som har en kod att dela med sig av?

Japp PM

Martin odenjung Martin odenjung skrev:
Hej,

Jag är ny här.
Funderar på att skaffa Tibber till min nya villa.
Är det någon som har en kod att dela med sig av?
Jag har skickat i PM.

Jag signade upp själv i samband med att vi flyttade, kan en registrera en kod i efterhand? Ser ut så i appen. Om så är fallet så tar jag gärna också en kod!

Jag skickar kod:surprised:

G gmanhem skrev:
Jag signade upp själv i samband med att vi flyttade, kan en registrera en kod i efterhand? Ser ut så i appen. Om så är fallet så tar jag gärna också en kod!
jag skickar en kod

Någon som har en kod att dela? Är sugen på tibber men funderar på om det är värt skaffa tibber när man endast förbrukar 4000-5000 kw per år?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.