Hej, undrar om ngn nyligen prutat på priset hos hustillverkaren och isåfall vad fick ni?
Vad är rimligt att kunna få? Har läst tidigare inlägg men söker lite mer uppdaterade svar. Är det möjligt att få med större grejor såsom ryggåstak etc eller är man begränsad till xtra eluutag osv??
Vad erbjuder de om du ställer upp med huset som visningshus?