Att använda tryckknappen för att aktivera scener m.m. funkar bra.

Däremot lyckas jag inte ringa i klockan med hjälp av Veran.
Skall inte "group on" på enheten i vera få rinklockan att låta?

Är det någon som har ett tips på vägen?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.