Ska snart installera en fighter 1215 (7kw) och har lite frågor.
Har lagt ner 2x300m slang.
1.Köldmediet R407C är det redan i pumpen vid leverans ingår det när man köper pumpen på exempelvis rinkabyrör ?
2.Vilken typ av sprit ska det vara i kollektorslangen ? (MultibioTermol...någoting?)