Moderator
· Stockholm
· 57 806 inlägg
Varför skulle det inte göra det? Om det har avtalats att det skall dras av ROT på jobbet, så är anmälan från hantverkaren till skatteverket en självklar del av avtalet. Och lika viktig som att väggen som byggs är rak.
Det är alltid privatpersonen som blir skyldig att betala Skatteverket. De lusläser inte avtal mellan privatpersoner och företag.
Privatpersonen får sedan stämma företaget i tingsrätten på beloppet. Kostar pengar och energi, men så är det. Tyvärr.
Privatpersonen får sedan stämma företaget i tingsrätten på beloppet. Kostar pengar och energi, men så är det. Tyvärr.
Vad ska betalas till skatteverket?
Har du nu i augusti!! fått besked om att förra årets Rotavdrag inte beviljats!?! Låter tokigt.yonna skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
