Har lagt till bilder för att visa felet. Dörrbromsen funkar som den ska och den övre ”piggen” åker ut men inte de två nedre. Jag har smort.
Vad är felet?
Hur lagar jag det?
Vad är felet?
Hur lagar jag det?
Redigerat:
F
fredrik.johansson
Husägare
· Skåne
· 1 768 inlägg
fredrik.johansson
Husägare
- Skåne
- 1 768 inlägg
Finns kanske någon som ser direkt vad som är fel, men jag hade skruvat loss hela spanjoletten och tittat efter. Antingen är det något som hoppat snett och går att fixa eller så behöver du köpa en ny spanjolett. Det ser inte ut som att handtaget sitter med envägssskruv så det är nog relativt enkelt även om det är många skruvar.
Klicka här för att svara



