Hej!
Om några månader så är det ju åter dags att smycka träden med sådana här trassliga lågvolts ljusslingor. Vi brukar ha en i ett träd utanför ingången. Problemet är ju sladden som måste vara mellan belysningen i trädet och transformatorn i garaget. Förra året hängde den i luften mellan, men det ser ju inte särskilt roligt ut. Jag funderar på att gräva ner 20mm VP-rör, och sätta en 90-graders böj på varje ände som in/utgång. Fungerar det tror ni?
Någon som har något annat tips?