finns det några saker att tänka på om man vill sätta nätverksuttag utomhusi underspikningen?

speciella uttag eller annat?
 
Nä. Uttag med lock kan väl rekommenderas så spindlar och andra busar inte bygger bo därinne. Kommer väl inte att slå på vatten/regn där det sitter gissar jag? Guld på kontakterna kan ju vara bra också, oxiderar inte.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.