J JanneSjo #1 Medlem · Norrbotten · 1 206 inlägg 15 jul 2008 10:34 JanneSjo Medlem Norrbotten 1 206 inlägg 15 jul 2008 10:34 #1 finns det några saker att tänka på om man vill sätta nätverksuttag utomhusi underspikningen? speciella uttag eller annat?
finns det några saker att tänka på om man vill sätta nätverksuttag utomhusi underspikningen? speciella uttag eller annat?
pefo #2 Medlem · Gotland · 2 814 inlägg 15 jul 2008 14:05 pefo Medlem Gotland 2 814 inlägg 15 jul 2008 14:05 #2 Nä. Uttag med lock kan väl rekommenderas så spindlar och andra busar inte bygger bo därinne. Kommer väl inte att slå på vatten/regn där det sitter gissar jag? Guld på kontakterna kan ju vara bra också, oxiderar inte.
Nä. Uttag med lock kan väl rekommenderas så spindlar och andra busar inte bygger bo därinne. Kommer väl inte att slå på vatten/regn där det sitter gissar jag? Guld på kontakterna kan ju vara bra också, oxiderar inte.
M marcusen #3 Medlem · Jämtland · 111 inlägg 15 jul 2008 19:13 marcusen Medlem Jämtland 111 inlägg 15 jul 2008 19:13 #3 Vi använder dessa Amp Field uttag i våra utomhusinstallationer... http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage...lfa-bin/dyndok.pl?lang=se&vat=0&dok=10536.htm /m
Vi använder dessa Amp Field uttag i våra utomhusinstallationer... http://www.elfa.se/elfa-bin/setpage...lfa-bin/dyndok.pl?lang=se&vat=0&dok=10536.htm /m