Tjäna

Hur skulle ni bära er åt för att skärma av utanför staketet? Jag tänker inte börja gräva och plantera någon häck, helst något ogräs som växer utan fan :rofl:
Trädgård med trästaket, grönska, björkträd och en gräsmatta, med en lekställning i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Du har ju redan lupiner, låt dom sprida sig
 
Lupiner skall helst bekämpas då de är en invasiv art.
Jag gillar dom, men förstår vad de kan ställa till med i längden.

Syrén växer ju som fan om man inte håller efter.

Vill du ha något som är där även på vintern?
 
  • Gilla
F412 och 1 till
  • Laddar…
tensiden tensiden skrev:
Vill du ha något som är där även på vintern?
....då är det viktigt att man inte skaffar flyttväxter som tillbringar vintrarna i Afrika...





.... förlåt.....
 
tensiden tensiden skrev:
Lupiner skall helst bekämpas då de är en invasiv art.
Jag gillar dom, men förstår vad de kan ställa till med i längden.

Syrén växer ju som fan om man inte håller efter.

Vill du ha något som är där även på vintern?
Jo lupiner finns juh men dom är juh inte så höga. Men syren skulle man väll kunna tänka sig.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.