Såg "sommsrtorpet" på TV. Där gjorde man 'nåtat' golv.
Det verkar intressant för min hall.
Är det någon som har prövat detta, isåfall vilket fräsdjup & bredd är lämpligt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.