D Dicken #1 Medlem · 96 inlägg 7 jul 2004 12:33 Dicken Medlem 96 inlägg 7 jul 2004 12:33 #1 Såg "sommsrtorpet" på TV. Där gjorde man 'nåtat' golv. Det verkar intressant för min hall. Är det någon som har prövat detta, isåfall vilket fräsdjup & bredd är lämpligt.
Såg "sommsrtorpet" på TV. Där gjorde man 'nåtat' golv. Det verkar intressant för min hall. Är det någon som har prövat detta, isåfall vilket fräsdjup & bredd är lämpligt.
R Roger_B #2 Medlem · 209 inlägg 7 jul 2004 12:49 Roger_B Medlem 209 inlägg 7 jul 2004 12:49 #2 Funderade själv att göra detta men lade ner tanken då det verkade för mycket jobb med tanke på att det rörde sig om 50m2. Titta på denna tråd: http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Golv;action=display;num=1074535116;start=5#5
Funderade själv att göra detta men lade ner tanken då det verkade för mycket jobb med tanke på att det rörde sig om 50m2. Titta på denna tråd: http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Golv;action=display;num=1074535116;start=5#5