Hej Jag håller på med att bygga en timmerbastu och nu börjar det närma sig att beställa vedeldat aggregat. Någon som har erfarenhet av Narvi stony 30? Jag behöver ett aggregat i den storleksordningen.
Tackar!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.