Har man sån otur så vill man ju förstås inte handla på där mer.
Men när det gäller specifikt rörelsevakten så ville jag bara förmedla att min erfarenhet av dessa har vart god utan att ha spenderat 563kr, 989kr eller 1105kr.
Men när det gäller specifikt rörelsevakten så ville jag bara förmedla att min erfarenhet av dessa har vart god utan att ha spenderat 563kr, 989kr eller 1105kr.
Å det är jag egentligen tacksam för d^_^b satt å vart förbannad på Julagadu^ skrev:
DEt mesta dom har är väl Gelia...Patrik_Hed skrev:
Det funkar jättebra med en sådan istället för brytare. Har satt det på lite olika ställen.
Och Julas funkar bra
Klicka här för att svara