Har man sån otur så vill man ju förstås inte handla på där mer.
Men när det gäller specifikt rörelsevakten så ville jag bara förmedla att min erfarenhet av dessa har vart god utan att ha spenderat 563kr, 989kr eller 1105kr.
 
gadu^ skrev:
Har man sån otur så vill man ju förstås inte handla på där mer.
Men när det gäller specifikt rörelsevakten så ville jag bara förmedla att min erfarenhet av dessa har vart god utan att ha spenderat 563kr, 989kr eller 1105kr.
Å det är jag egentligen tacksam för d^_^b satt å vart förbannad på Jula :PAtt spara in en massa hundra har ju också sina fördelar.
 
Patrik_Hed skrev:
Här är tre av Eljos rörelsevakter. [länk]

Köp detta och ingen skit från Jula. "Billigt köper dyrt", eller vad är det man brukar säga?

//Patrik
DEt mesta dom har är väl Gelia...

Det funkar jättebra med en sådan istället för brytare. Har satt det på lite olika ställen.
Och Julas funkar bra
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.