hej! Lite konstig rubrik men ska till att renovera kallgaraget till varmgarage. Då det är asfalt spm golv idag ska jag gjuta en platta . Men för att slippa bygglov och rivningstillstånd så tänkte jag ta ner en bit intaget av väggarna och göra allt i sektioner. Så min fråga, hur mycket av garaget måste hela tiden finnas kvar för att det ska räknas som renovering?