hej! Lite konstig rubrik men ska till att renovera kallgaraget till varmgarage. Då det är asfalt spm golv idag ska jag gjuta en platta . Men för att slippa bygglov och rivningstillstånd så tänkte jag ta ner en bit intaget av väggarna och göra allt i sektioner. Så min fråga, hur mycket av garaget måste hela tiden finnas kvar för att det ska räknas som renovering?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.