151 774 läst ·
1 182 svar
152k läst
1,2k svar
När grannen privatiserar vår vändzon!
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 650 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 650 inlägg
P
polaris78
Medlem
· Västmanland
· 2 626 inlägg
polaris78
Medlem
- Västmanland
- 2 626 inlägg
Känns väl som vi är påväg offtopic här men det där med attityd och vara stöddig bakom en skärm brukar ju gå bra men men sen är det lite olika vad som krävs för att skrämma folk på riktigt så dom kapitulerar och kryper tillbaka i sin håla och inte vill fortsätta konflikten. Sen vad som krävs för att det ska uppnås är såklart olika vilken nivå som krävs men oftast brukar det vara nån med större våldskapital och färre spärrar..L llundberg skrev:
Vissa kapitulerar vid hot med stryk av nån pensionär som står och gnäller om felparkering på icas parkering... nästa när dom får en kniv under hakan helst av nån pundare där dom är helt oberäknliga. nästa när nån berättar att ens barn / anhöriga kommer betala priset för att nån är stöddig. eller när dom släpas in i en bil och körs ut mitt i skogen och skenavrättas av folk med maskering osv osv
Dom flesta har nån punkt där det inte längre är värt det och man kapitulerar särskillt när det händer på riktigt och inte på tv...
Jag är absolut inte pensionär och jag tar vanligtvis inte steg tillbaka. Ingenting med bakom en skärm att göra eller vara stöddig. Bara normalt helt enkelt. Jag är kanske inte så annorlunda från vissa andra.P polaris78 skrev:Känns väl som vi är påväg offtopic här men det där med attityd och vara stöddig bakom en skärm brukar ju gå bra men men sen är det lite olika vad som krävs för att skrämma folk på riktigt så dom kapitulerar och kryper tillbaka i sin håla och inte vill fortsätta konflikten. Sen vad som krävs för att det ska uppnås är såklart olika vilken nivå som krävs men oftast brukar det vara nån med större våldskapital och färre spärrar..
Vissa kapitulerar vid hot med stryk av nån pensionär som står och gnäller om felparkering på icas parkering... nästa när dom får en kniv under hakan helst av nån pundare där dom är helt oberäknliga. nästa när nån berättar att ens barn / anhöriga kommer betala priset för att nån är stöddig. eller när dom släpas in i en bil och körs ut mitt i skogen och skenavrättas av folk med maskering osv osv
Dom flesta har nån punkt där det inte längre är värt det och man kapitulerar särskillt när det händer på riktigt och inte på tv...
Redigerat: