13th Marine 13th Marine skrev:
Det står redan mot deras tomt enligt google streetview, jag har markerat ut målet på bild i detta inlägg:
[länk]
Inga problems med det, så länge det inte stårivägen för att lastbilar/bilar ska kunna vända :)

Skulle dock fortfarande vara med o slå lite boll..!

• Gilla
tveksamt
  • Laddar…
D
13th Marine 13th Marine skrev:
Det står redan mot deras tomt enligt google streetview, jag har markerat ut målet på bild i detta inlägg:
[länk]
Kör du förbi och kollar läget regelbundet, du får isf rapportera eventuella förändringar!

D djac skrev:
Kör du förbi och kollar läget regelbundet, du får isf rapportera eventuella förändringar!
Får se om jag traskar förbi nästa gång jag är i krokarna ;)

• Gilla
  • Haha
MasMats och 1 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
Inga problems med det, så länge det inte stårivägen för att lastbilar/bilar ska kunna vända :)

Skulle dock fortfarande vara med o slå lite boll..!
Enligt insändaren i tidningen, som jag antar är TS, så har kommunen varit där och kollat med både sop och brandbil.

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
P
L llundberg skrev:
67
OK, då finns det nog inte så stor chans att du hinner växa upp …

• Gilla
fribygg och 2 till
  • Laddar…
P pmd skrev:
OK, då finns det nog inte så stor chans att du hinner växa upp …
Om du menar att jag ska ändra min attityd, bry mig om vad andra tycker och bli rädd för konflikt, ingen chans i helvetet.

L llundberg skrev:
Om du menar att jag ska ändra min attityd, bry mig om vad andra tycker och bli rädd för konflikt, ingen chans i helvetet.
Du är väl inte där än men här i jordelivet kanske?😉

Redigerat:
  • Haha
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
Du är väl inte där än men här i jordelivet kanske?😉
Nu är det så här jag är programmerad. Kan inte och vill inte ändra mig.

P
L llundberg skrev:
Nu är det så här jag är programmerad. Kan inte och vill inte ändra mig.
Känns väl som vi är påväg offtopic här men det där med attityd och vara stöddig bakom en skärm brukar ju gå bra men men sen är det lite olika vad som krävs för att skrämma folk på riktigt så dom kapitulerar och kryper tillbaka i sin håla och inte vill fortsätta konflikten. Sen vad som krävs för att det ska uppnås är såklart olika vilken nivå som krävs men oftast brukar det vara nån med större våldskapital och färre spärrar..
Vissa kapitulerar vid hot med stryk av nån pensionär som står och gnäller om felparkering på icas parkering... nästa när dom får en kniv under hakan helst av nån pundare där dom är helt oberäknliga. nästa när nån berättar att ens barn / anhöriga kommer betala priset för att nån är stöddig. eller när dom släpas in i en bil och körs ut mitt i skogen och skenavrättas av folk med maskering osv osv

Dom flesta har nån punkt där det inte längre är värt det och man kapitulerar särskillt när det händer på riktigt och inte på tv...

• Haha
StefanMJ
  • Laddar…
P
Det är lite fascinerande att llundberg har levt så länge som han har gjort.

P polaris78 skrev:
Känns väl som vi är påväg offtopic här men det där med attityd och vara stöddig bakom en skärm brukar ju gå bra men men sen är det lite olika vad som krävs för att skrämma folk på riktigt så dom kapitulerar och kryper tillbaka i sin håla och inte vill fortsätta konflikten. Sen vad som krävs för att det ska uppnås är såklart olika vilken nivå som krävs men oftast brukar det vara nån med större våldskapital och färre spärrar..
Vissa kapitulerar vid hot med stryk av nån pensionär som står och gnäller om felparkering på icas parkering... nästa när dom får en kniv under hakan helst av nån pundare där dom är helt oberäknliga. nästa när nån berättar att ens barn / anhöriga kommer betala priset för att nån är stöddig. eller när dom släpas in i en bil och körs ut mitt i skogen och skenavrättas av folk med maskering osv osv

Dom flesta har nån punkt där det inte längre är värt det och man kapitulerar särskillt när det händer på riktigt och inte på tv...
Jag är absolut inte pensionär och jag tar vanligtvis inte steg tillbaka. Ingenting med bakom en skärm att göra eller vara stöddig. Bara normalt helt enkelt. Jag är kanske inte så annorlunda från vissa andra.

Redigerat:
P pmd skrev:
Det är lite fascinerande att llundberg har levt så länge som han har gjort.
Inte så konstigt. De flesta människor idag är rädda för konflikter helt enkelt och har blivit uppfostrade att 'gå iväg' istället för att eskalera.

4774
L llundberg skrev:
Inte så konstigt. De flesta människor idag är rädda för konflikter helt enkelt och har blivit uppfostrade att 'gå iväg' istället för att eskalera.
Eller så behöver man inte se en diskussion mellan 2 oliktänkande som en konflikt.

• Gilla
djac och 2 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Eller så behöver man inte se en diskussion mellan 2 oliktänkande som en konflikt.
Kanske det. Men ämnet i denna tråd verkar ha smaken av att en konflikt är sannolik eller till och med nödvändig.

4774
L llundberg skrev:
Kanske det. Men ämnet i denna tråd verkar ha smaken av att en konflikt är sannolik eller till och med nödvändig.
Ja, gillar man inte barn som är ute och försöker ha ett normalt liv så är det nog något hos en själv man behöver jobba på.

• Haha
  • Gilla
StefanMJ och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.