..så tycker kissemåns att det är dags att sätta ner foten. Helst på husses dator så att annan verksamhet förhindras. Kontorshörnan i bygget, där husse tillbringar en del tid framför datorn är med andra ord ett lämpligt ställe att visa att man är totalt försummad!

Och ja, när kvällen kommer och husse tycker han förtjänat det så blir det ett litet glas Laphroaig
 
  • Silver 5.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.