..så tycker kissemåns att det är dags att sätta ner foten. Helst på husses dator så att annan verksamhet förhindras. Kontorshörnan i bygget, där husse tillbringar en del tid framför datorn är med andra ord ett lämpligt ställe att visa att man är totalt försummad!
Och ja, när kvällen kommer och husse tycker han förtjänat det så blir det ett litet glas Laphroaig