Jag känner igen den, men är osäker på fabrikatet. Det skulle kunna vara Handöl. För brandsäkerheten tror jag att gallret framför är tillräckligt. Om du är nöjd med designen och mest eldar mysbrasor är det bara att ha kvar den som det är. Vill du få ut mer värme är det som sagt troligen bättre att ersätta den med en kamin.
Erik