Håller på att bygg mitt badrum nu och ska ju sätta dut elen och undrar var jag ska dra ut den från väggen så att jag jag kan koppla in den i mitt badrums skåp trend tror jag det heter från ido. Är det i mitten på skåpet eller? Eller kan man bara sätta det så det säkert koer bakom skåpet? Eller finns det nån standard för sånna skåp?