Vore kul att se bilder på Lidingö 1, 2 eller 3. Själv funderar jag på att bygga Lidingö 1.

Det finns en del bilder på Modulents hemsida men bara på exteriören. Vore kul att se insidan på husen, speciellt eftersom det går att bygga i två olika vinklar, då blir ju planslösningen liksom spegelvänd.

 
Konstigt att så många har varit in och tittat på inlägget men ingen har något att säga?! ;D
 
jag tycker också att det är dåligt med bilder från insidan av husen på modulent då detta är bland det mest intressanta!
 
Ja precis, sen tycker jag också att det är lite underligt att det finns så många lidingöhus i sverige men ingen som är online just nu och kan dela med sig av lite bilder...

Hoppas, hoppas ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.