1 002 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Nån som byggt Lidingö av Modulent?
Vore kul att se bilder på Lidingö 1, 2 eller 3. Själv funderar jag på att bygga Lidingö 1.
Det finns en del bilder på Modulents hemsida men bara på exteriören. Vore kul att se insidan på husen, speciellt eftersom det går att bygga i två olika vinklar, då blir ju planslösningen liksom spegelvänd.
Det finns en del bilder på Modulents hemsida men bara på exteriören. Vore kul att se insidan på husen, speciellt eftersom det går att bygga i två olika vinklar, då blir ju planslösningen liksom spegelvänd.
Klicka här för att svara