Kakelpågarna gör inte klart arbetet, har sönder inredning utan att ersätta den. Återkommer inte efter kontakt.
elisa_82 skrev:
någon har hört något om företaget? vår badrum är ca 20 kv väggar och 3,5 golvet.
jag tänkte kolla om någon har hört något om företaget!

www.blocket.se/malmo/Badrumsrenovering_for_29_500____efter_ROT_48224217.htm

Krilleman
aria skrev:
Kakelpågarna gör inte klart arbetet, har sönder inredning utan att ersätta den. Återkommer inte efter kontakt.
Lägg ut lite mer info och bilder så blir ditt inlägg ang detta företaget mer trovärdigt!

P
Vi gjorde en total renovering av vår lägenhet och anlitade kakelpågarna för att bila upp och byta golvbrunnen i badrummet detta tog dom 4000kr för vilket är ett fruktansvärt bra pris.
Arbetet blev gjort med avslutades aldrig, satte fast brunnen o rör med skum vilket är fel. Lutningen va även fel. Samma för mig som ovan svarade inte när jag ringde heller. Nu har jag turen att jag kan detta sen innan, så löstes mycket lätt o smidigt.
Men skulle inte rekommendera att anlita dom.

Christian Garai, fyll i din profil ordentligt, annars måste vi radera ditt inlägg.

Kakelpågarna, om ni vill bemöta kritiken ska det ske via ett mail till support@byggahus.se, så publicerar någon från forumledningen det efter godkännande.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.