1 866 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Någon som vet??
Är det någon som vet om det har någon betydelse om man lägger flera 45mm isoleringsskivor eller om det är bättre att lägga en tjockare skiva??
Jag har köpt 5 paket 45mm billigt, men man vill ju inte att snålheten ska bedra visheten.
Mvh Chevrolet. :-/
ps: Hoppas på snabb hjälp med frågan för att jag har tänkt isolera i dag. :-*
Jag har köpt 5 paket 45mm billigt, men man vill ju inte att snålheten ska bedra visheten.
Mvh Chevrolet. :-/
ps: Hoppas på snabb hjälp med frågan för att jag har tänkt isolera i dag. :-*
lägga dem korsvis är ännu bättre då du får mindre köldbryggor.
min fasad är tilläggsisolerad så.
Först en stående 45 regel med isolering och sen en liggande 45 regel med isolering.
huvudsaken är att det blir snyggt och fint kapat så skivorna ligger tätt.
min fasad är tilläggsisolerad så.
Först en stående 45 regel med isolering och sen en liggande 45 regel med isolering.
huvudsaken är att det blir snyggt och fint kapat så skivorna ligger tätt.
Klicka här för att svara