Hej, vi har köpt hus och bott där i ca 2 månader. Jag hittade detta i krypgrunden, Och undrar om någon vet vad det är. Säljaren som bodde här innan hade ingen aning.
Info om huset.
Krypgrunden är från -66
Har haft egen brunn men har nu kommunalt.
Finns även en grej på tomten som jag inte har någon aning om vad det är. Är ca 1,5 m från krypgrunden så antar att dessa är ihopkopplade på något sätt.
Kan även tillägga att anledningen till att jag kollade krypgrunden är att huset ligger på berg och ville se om det rann in vatten, vilket det gjorde så hade 10cm med vatten där inne när jag kollade.
Info om huset.
Krypgrunden är från -66
Har haft egen brunn men har nu kommunalt.
Finns även en grej på tomten som jag inte har någon aning om vad det är. Är ca 1,5 m från krypgrunden så antar att dessa är ihopkopplade på något sätt.
Kan även tillägga att anledningen till att jag kollade krypgrunden är att huset ligger på berg och ville se om det rann in vatten, vilket det gjorde så hade 10cm med vatten där inne när jag kollade.
Klicka här för att svara


