Hej vi skall bygga hus på vår nyinköpta tomt och behöver ta ner ca 12-15 träd varav 2 mycket stora ekar. Är det någon som kan hjälpa till med detta och få träden eller någon annan slags uppgörelse.
Tomten ligger i Nacka kommun.
 
Kan tyvärr inte hjälpa dig med det men stäm av med miljökontoret först så inte ekarna är fridlysta. Kan bli dyrt annars...
 
Sätt in en annons i tidningen. Vi gjorde det och blev (till vår stora förvåning) fullkomligt nerringda av vedhungriga trädfällare.
 
Vi gjorde det på Blocket och fick en massa svar. Säg åt dem att med riset också så slipper du den mödan.


mvh
David
 
......2 mycket stora ekar.......gahhhh, 25 mil för långt bort :(
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.