Hej

jag är det någon med erfarenheter från importlagrets badrumsinredningar? dom har två nyheter som heter 8019 och 8017 ser ju fin ut på bild men frågan är om man vågar köpa dom?

Nej, har inte någon erfarenhet, men tack för tipset! Jag håller med, det var väldigt snygga inredningara - skulle passa vårt nya badrum!

Så, jag hoppas att någon med erfarenhet svarar ditt meddelande!

Vi kikade på deras badrumsinredningar på NOLIA-mässan i Umeå förra veckan och inredningarna såg mycket bra ut!
Väldigt bastanta massiva ekmöbler, men jag gillar inte den rödbetsade färgen som dessa var behandlade med. (Finns ju "normalfärgade" också).

Hej

Jag hittade inga möbler på deras sida! Och nu när jag gick in så hamnade jag hos www.bestprice.nu ... ???

Hej!

Om du hamnar hos bestprice har du nog skrivit importlagret.se . com skall det vara.

Ja så var det!
Väldigt billigt! Men det är nog ingen behaglig stängningsmekanism på`t. Jag är trött på dörrar och lådor som åker igen med smäll.

Jag vet precis vad du menar. En av orsakerna till att vi valde Aspen badrumsinredning var just den känslan.

Du kan ju alltids eftermontera stängningsdämpare de finns att köpa lösa för en billig peng.

Aspen.... var hittar man deras grejer?
Måste hitta något snyggt. STOR renovering pågår.

Du kan ju logga in på www.aspenbadrum.com/
Sök dä efetr ÅF. I GbG området är rörshopen på ringön ett hett tips, de ger ofta bra rabatter på katalogpriset!!.

Lycka till med er renovering!! :D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.