2 294 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Någon som har möbler från Duka?
Tyvär är jag inte nöjd med mina stolar Fabian. Vi har varit jätteförsiktiga med dom och ändå har dom fått, inte fläckar, men väl missfärgningar som är svårt att få bort... Tror det började när någon med nya, mörkblå jeans satte sig på en av stolarna... och på den vägen är det... Trist, men sant!
HELSVENA: Jättetråkigt att de blivit missfärgade, för de vita är verkligen jättesnygga!!
Jag har nu beställt möblerna från Duka. Det är dock ett litet problem, Duka har blivit uppköpta av Cervera. :eek:
Så under dagen idag får jag veta om min leverans kommer eller inte. Håll tummarna!!:
Jag har nu beställt möblerna från Duka. Det är dock ett litet problem, Duka har blivit uppköpta av Cervera. :eek:
Så under dagen idag får jag veta om min leverans kommer eller inte. Håll tummarna!!:
Husägare
· Västernorrland
· 2 532 inlägg
Har oxå köpt lite möbler från duka....50% rabatt på alla möbler. Det blev 3 st bar stolar samt det runda bordet miami som är helblankt vitt och en del porslin.
Klicka här för att svara