Tyvär är jag inte nöjd med mina stolar Fabian. Vi har varit jätteförsiktiga med dom och ändå har dom fått, inte fläckar, men väl missfärgningar som är svårt att få bort... Tror det började när någon med nya, mörkblå jeans satte sig på en av stolarna... och på den vägen är det... Trist, men sant!

HELSVENA: Vilken färg har du på stolarna? Jag hade egentligen velat ha vita men just pga. risken för missfärgningar så lutar det åt svart. Eller menar du att även de svarta blir missfärgade?

Vita... *suck*

HELSVENA: Jättetråkigt att de blivit missfärgade, för de vita är verkligen jättesnygga!!

Jag har nu beställt möblerna från Duka. Det är dock ett litet problem, Duka har blivit uppköpta av Cervera. :eek:
Så under dagen idag får jag veta om min leverans kommer eller inte. Håll tummarna!!:

Har oxå köpt lite möbler från duka....50% rabatt på alla möbler. Det blev 3 st bar stolar samt det runda bordet miami som är helblankt vitt och en del porslin.

Ojdå, ni fick mycket bättre rabatt än oss.:( Vi fick 30% rabatt på våra möbler.

Ja, möblerna kom så jag håller som bäst på att skruva ihop alla 10 stolar plus bordet...det tar några kvällar!:D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.