35 219 läst ·
77 svar
35k läst
77 svar
Någon som har handlat ifrån Gränsbygden?
Inga problem att betala i efterhand, Vi gjorde det med deras Avbetalning/lån som är Via GEmoneybank. Kostade inte oss något extra då de drog av uppläggningskostnaden på den redan låga offerten.
Men tänk på att vissa saker kan ta tid att få, en av våra vitvaror har dröjt 2 månader nu
Men vi har lyckats få en liten kompensation för det så jag kan bara rekomendera dem
Om man inte har ont om tid.
Men tänk på att vissa saker kan ta tid att få, en av våra vitvaror har dröjt 2 månader nu
Men vi har lyckats få en liten kompensation för det så jag kan bara rekomendera dem
jag har pengarna, fast det var mer - vore det en större trygghet att gå via ett lån..
eller är dessa såpass seriösa så man inte behöver jåla? hehe
hur kör dom, samlar de ihop alla maskiner och skickar allt på en gång, så du fått vänta på alla dina saker i över 2 månader, eller skickar dom lite då och då det dom fått in?
eller är dessa såpass seriösa så man inte behöver jåla? hehe
hur kör dom, samlar de ihop alla maskiner och skickar allt på en gång, så du fått vänta på alla dina saker i över 2 månader, eller skickar dom lite då och då det dom fått in?
Jag tror inte det är nån fara alls men om det känns tryggare ta det vi ett lån.
De har kört ut i omgångar, så nu är det bara en häll vi väntar på, det andra tog några veckor. Anledningen till att vi fått vänta på hällen tror jag beror på att det är en ny och ovanlig modell...
De har kört ut i omgångar, så nu är det bara en häll vi väntar på, det andra tog några veckor. Anledningen till att vi fått vänta på hällen tror jag beror på att det är en ny och ovanlig modell...
När folk förbetalar mobiler och får en sten på posten, så blir dom idiotförklarade.
Jag ska handla för nästan 70tusen, klart som fan man vill göra det på tryggaste vis...
-Speciellt när man ska övertyga moder så man kan gå via hennes mastercard..
Jag ska handla för nästan 70tusen, klart som fan man vill göra det på tryggaste vis...
-Speciellt när man ska övertyga moder så man kan gå via hennes mastercard..
Yrrol skrev:
Du har aldrig hört talas om att handla lokalt? :O
Företag som funnits i mer än trettio år borde inte finnas kvar under samma namn om de skickar stenar...