Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har borrat mycket berg med 20mm borr med den maskinen. 50-100 hål för stenspräckning. Körde med tre borrar (biltemas långa) som jag växlade mellan för att slippa kyla. Man får ha låg hastighet för att inte bränna borr.
Också bilat bort golv och betongbro och maskinen lever fortfarande. För bilning av betong hyr jag numer en riktig bilmaskin, mycket snabbare.