BigR
Använd borrmaskin och borrar i plastväska, sladdar och damm synliga, använd för bergborrning och bilning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag har borrat mycket berg med 20mm borr med den maskinen. 50-100 hål för stenspräckning. Körde med tre borrar (biltemas långa) som jag växlade mellan för att slippa kyla. Man får ha låg hastighet för att inte bränna borr.
Också bilat bort golv och betongbro och maskinen lever fortfarande. För bilning av betong hyr jag numer en riktig bilmaskin, mycket snabbare.
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.