Det känns ju inte som ett bra första intryck. Men det är ju toppen av semestertider just nu, så man kanske får ha lite överseende med dålig kontakt.

Har själv ingen erfarenhet av företaget i fråga.

Magkänslan ger inget bra intryck.

Bara ett olistat mobilnummer och en mailadress som kontaktuppgifter är en stor varningsklocka.

Samt att det är massa skumma fält som inte är ifyllda, tex;

"Om detta sidosegment
To edit this sidebar, go to admin backend's Appearance -> Widgets and place widgets into the Pages Sidebar 8 Widget Area"

Den adress som står som © "Gabrielsmedia.com" är en ej fungerande hemsida.

Finns inget företag som heter Creative Betong, och inga uppgifter om vad företaget faktiskt heter eller något orgnummer på deras hemsida...

Så om jag vore dig skulle jag vara VÄLDIGT försiktig om de svarar och du vill beställa något.

Dvs inte betala i förskott.

oobum skrev:
Magkänslan ger inget bra intryck.

Bara ett olistat mobilnummer och en mailadress som kontaktuppgifter är en stor varningsklocka.

Samt att det är massa skumma fält som inte är ifyllda, tex;

"Om detta sidosegment
To edit this sidebar, go to admin backend's Appearance -> Widgets and place widgets into the Pages Sidebar 8 Widget Area"

Den adress som står som © "Gabrielsmedia.com" är en ej fungerande hemsida.

Finns inget företag som heter Creative Betong, och inga uppgifter om vad företaget faktiskt heter eller något orgnummer på deras hemsida...

Så om jag vore dig skulle jag vara VÄLDIGT försiktig om de svarar och du vill beställa något.

Dvs inte betala i förskott.

Inget på hemsidan talar för att det skulle vara ett seriöst bolag så jag kan bara hålla med ovanstående.
Söker man på allabolag.se så finns det ett Capton Creative Betong som är inaktivt... söker man på Capton finns det en del att läsa även på byggahus.se.

Någon som har erfarenhet av http://www.wsochcompany.se/ ? Dessa svarade i telefon iaf, och verkade seriösa. Men jag lyckas inte få fram någon företagsinfo när jag kollade upp företaget.

Grusse skrev:
Någon som har erfarenhet av [länk] ? Dessa svarade i telefon iaf, och verkade seriösa. Men jag lyckas inte få fram någon företagsinfo när jag kollade upp företaget.
http://www.allabolag.se/760126MSEF/WS_form

Det är en enskild firma som funnits sedan 2011.

De verkar även ha en butik vilket borgar för någon sorts seriositet.
Många "likes" på facebook och överlag goda omdömen där.
Så de känns klart bättre än de som nämnts tidigare i denna tråd.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.