2 049 läst ·
8 svar
2k läst
8 svar
Någon som har en FM Mattsson 9000E Flexi Takdusch?
Funderar på att skaffa en FM Mattsson 9000E Flexi Takdusch ( http://www.fmmattsson.se/vara-produkter/duschar/9000e/takduschset/9000e-flexi-takdusch/ ) och undrar hur trycket är i denna? Känns det som att det är "regndroppar" som faller ned eller är den här lika sunkig som 1000kr takduschar som clas ohlsson säljer?
Då jag bor i lägenhet (med gratis vatten) så bryr jag mig inte så mycket om EKO inställningar osv. Vill bara att det ska vara skönt att duscha utan att behöva känna en "stråle" mot kroppen
Då jag bor i lägenhet (med gratis vatten) så bryr jag mig inte så mycket om EKO inställningar osv. Vill bara att det ska vara skönt att duscha utan att behöva känna en "stråle" mot kroppen
Någon? tänkte beställa grejerna på måndag 
Ingen aning, intressant dock för jag funderar på en likadan.. Enligt en badrumsfirma jag haft som ska lämna offert till mig så jobbar de typ bara med FM Matsson / Gustavsberg dock pga att det var pålitliga grejer, så det låter väl som en fördel iaf..
Men trycket är väl snarare påverkat av huset/orten du bor i snarare än själva duschrören ? Eller är jag ute och cyklar?
Men trycket är väl snarare påverkat av huset/orten du bor i snarare än själva duschrören ? Eller är jag ute och cyklar?
Trycket har ju med själva bostaden att höra o hur högt upp du bor osv.
Däremot kvaliteten på vattendropparna är helt annan sak. Vissa takduschar känns mer som en "stråle" än sköna mjuka vattendroppar som faller ned
Däremot kvaliteten på vattendropparna är helt annan sak. Vissa takduschar känns mer som en "stråle" än sköna mjuka vattendroppar som faller ned
Men det där med om det känns som "regn" eller stråle är ju faktiskt lite luddigt att fråga efter. I slutändan är det en tolkningsfråga som du får olika svar på av olika människor.phattrance skrev:
Jag har en sån takdusch. Jag tycker att det är ett skönt strilande från takduschen. Om det är som regn eller inte är svårt att svara på. Ett riktigt ösregn i så fall!phattrance skrev:
Jag har inte provat några andra varianter är just FM Mattssons och de två modeller jag provat har jag varit nöjd med.
Vet du om det går att ha igång stora duschsilen och handduschen igång samtidigt?snowballtwo skrev:
Har beställt en nu iallafall 
ska bli nice o testa den
ska bli nice o testa den
Klicka här för att svara