Tjenare, köpte hus för ungefär ett år sen, byggt -47.

Fanns inga ritningar på huset överhuvudtaget, pratat med grannar med liknande hus, de har heller inget. Pratat med kommunen som också gick bet.

Pratade däremot med förra ägaren som sa att husen var från Forserum. Googlade lite och såg att det fanns ett husföretag som hette "WST-hus". Företaget bytte sedan namn till Swedoor vad jag förstår, och de vet vi ju vilka de är.

Tänkte höra mig för om det är någon på detta forum som bor i ett WST-hus, som kanske sitter på dokumentation, broschyrer eller liknande för WST-hus. Tack på förhand!
 
Hej! Har du kvar huset? Jag har köpt ett WST-hus från 1944 och börjar nu leta runt efter material. Fick du tag på något?
 
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.