Hej,
Vi har varit i kontakt med Örementhus som ägs i sin tur av Haaks stenhus och fått en offert på nyckelfärdigt som vi är någorlunda ok med bland offerterna vi har fått hittills men hittar inga någorlunda nya referenser eller recensioner på dem utan endast gamla.
Någon har har byggt med dem de 2-3 senaste åren?

Tack på förhand.
 
  • Gilla
BenjiVilla
  • Laddar…
Vi är också nyfikna på stenhus. vad skulle du säga att skillnaden är mellan ett stenhus och trähus i pris med motsvarande parametrar?
 
Byggde med dem för ca 4 år sen om det räknas :D
 
  • Gilla
Manhunter
  • Laddar…
BenjiVilla Bennyhouse skrev:
Vi är också nyfikna på stenhus. vad skulle du säga att skillnaden är mellan ett stenhus och trähus i pris med motsvarande parametrar?
Hej.
Vet tyvärr inte då vi har inte kollat på trähus utan endast tagit in offerter på stenhus. En av firmorna sa dock att skillnaden mellan lättbetong och virke är inte speciellt stor längre iom att virkespriset har gått upp så mycket.
Om det är sant eller inte vet jag inte :)
 
M maximm skrev:
Byggde med dem för ca 4 år sen om det räknas :D
Hej,
4 år är inte så länge sedan :).
Positiv/negativ upplevelse? Höll de sig till tidplanen och lätta att ha göra med?
Vi har träffat Johnny och än så länge har vi fått en positiv känsla av de 2 mötena vi har varit på.
 
  • Gilla
Manhunter
  • Laddar…
Byggde med dom för 3årsen .Bra att ha med
göra.Är bra hus.
 
  • Gilla
Devilfish
  • Laddar…
D Devilfish skrev:
Hej,
4 år är inte så länge sedan :).
Positiv/negativ upplevelse? Höll de sig till tidplanen och lätta att ha göra med?
Vi har träffat Johnny och än så länge har vi fått en positiv känsla av de 2 mötena vi har varit på.
Ja det blev bra.
 
  • Gilla
Devilfish
  • Laddar…
D Devilfish skrev:
Hej.
Vet tyvärr inte då vi har inte kollat på trähus utan endast tagit in offerter på stenhus. En av firmorna sa dock att skillnaden mellan lättbetong och virke är inte speciellt stor längre iom att virkespriset har gått upp så mycket.
Om det är sant eller inte vet jag inte :)
okej :) tack för återkopplingen. ja betongen har väl också blivit dyrare men vi får väl ta in offerter och jämföra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.