;DOm du kikar under fliken fler som byggt här på www.byggahus.se så kan du hitta en kille i Kävlinge som byggt med dem.
 

Jag är också nyfiken på Örementhus, finns det verkligen ingen som har erfarenhet av dessa??
 

Hej!

Maila Thomas (Villa Lövskog) som köpte sin "byggsats" av dem. Han kan säkert berätta mer ;)

Mvh Stefan
 
Maria. H skrev:
Är det någon som byggt ett Örementhus här? Berätta lite om det!
Om du väntar 6 månader så kan du ju kolla med din bror ;D

/Brorsan
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.