Funderar på att handla en produkt ifrån detta företag men är lite osäker då företaget ligger i Estland samt att sidan ser lite so so... Har någon möjligtvis handlat ifrån dem och kan komma med lite feedback? Varför jag frågar är för att det är den enda "svenska" sidan som har produkten till försäljning, vill helst slippa beställa från utlandet samtidigt så känner jag mig lite tveksam till att handla utav en sida som ligger i Estland med tanke på garantier etc.

www.san-san.se

Företag som inte har telefonnummer gör jag i princip aldrig affärer med.

Krilleman
finns inget företag registrerat i namnet san san på allabolag.se

krilleman_215 skrev:
finns inget företag registrerat i namnet san san på allabolag.se
Företaget behöver inte heta likadant som hemsidan, samtidigt så står det på deras hemsida ifall man navigerar sig rätt att de ligger i Estland så det är inte ett svenskt företag bakom. Känns inte riktigt seriöst tyvärr...

Iallafall så köpte jag från Leroy Merlin med transport, kändes tryggare än att handla där!

Gah, jag beställde därifrån innan jag läste detta.
Varning: Varken fått orderbekräftelse eller kontakt med företaget på 24 timmar...

Någon annan som lyckats köpa något från denna firma?

To be continued...

lopec
Blev inte mycket bättre när man hittade vem som låg bakom domänen heller;

Santa Monica Solutions OU

Fick leveransen några dagar senare, inte installerat ännu men ser helt ok ut!

Johan

Nu låter det ju som de fungerar någorlunda.

Men jag skulle aldrig köpa för något större belopp av ett företag som så tydligt gömmer sin identitet. Om man läser precis alla flikar på deras hemsida, så hittar man till slut att firman inte ligger i Sverige, och vad de påstår sig heta i Estland.

Det är väldigt uppenbart att de vill undvika att kunder skall se att de ligger i Estland.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.