2 648 läst ·
7 svar
3k läst
7 svar
Någon som handlat utav detta företag San-San?
Funderar på att handla en produkt ifrån detta företag men är lite osäker då företaget ligger i Estland samt att sidan ser lite so so... Har någon möjligtvis handlat ifrån dem och kan komma med lite feedback? Varför jag frågar är för att det är den enda "svenska" sidan som har produkten till försäljning, vill helst slippa beställa från utlandet samtidigt så känner jag mig lite tveksam till att handla utav en sida som ligger i Estland med tanke på garantier etc.
www.san-san.se
www.san-san.se
Företaget behöver inte heta likadant som hemsidan, samtidigt så står det på deras hemsida ifall man navigerar sig rätt att de ligger i Estland så det är inte ett svenskt företag bakom. Känns inte riktigt seriöst tyvärr...krilleman_215 skrev:
Iallafall så köpte jag från Leroy Merlin med transport, kändes tryggare än att handla där!
Moderator
· Stockholm
· 57 826 inlägg
Nu låter det ju som de fungerar någorlunda.
Men jag skulle aldrig köpa för något större belopp av ett företag som så tydligt gömmer sin identitet. Om man läser precis alla flikar på deras hemsida, så hittar man till slut att firman inte ligger i Sverige, och vad de påstår sig heta i Estland.
Det är väldigt uppenbart att de vill undvika att kunder skall se att de ligger i Estland.
Men jag skulle aldrig köpa för något större belopp av ett företag som så tydligt gömmer sin identitet. Om man läser precis alla flikar på deras hemsida, så hittar man till slut att firman inte ligger i Sverige, och vad de påstår sig heta i Estland.
Det är väldigt uppenbart att de vill undvika att kunder skall se att de ligger i Estland.
Klicka här för att svara