Hej!
Går i tankarna att plugga till träarbetare på Movant i Göteborg, detta då det verkar sjukt svårt att få en tjänst som vuxenlärling där jag bor.

någon med erfarenhet? Fördelar och nackdelar?

har idag ett ganska så välbetalt jobb, så ekonomin om man skulle gå denna vägen är ju en nackdel, men jag känner såpass starkt för att bygga och snickra att det känns värt det.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.