Finns det någon därute som har erfarenhet av Zipato Zipabox (Z-wave)?
Har idag Telldus Tellstick net men vill ha mer avancerade funktioner än vad den klarar av.
Zipabox har en 433mhz modul som fungerar med Nexaprylar som jag har idag vilket betyder att jag inte behöver byta ut det som jag har.
Zipabox pratar Z-wave och via expansionsmoduler så finns bla. Zigbee, KNX och 433Mhz och det ska gå att styra mellan prylarna på de olika protokollen.
www.zipato.com www.
www.smart-telematik.se/brand.html/zipato