Hej,
Vi ska bygga hus och funderar på Anbyhus - Anebyvillan 155. Någon som har erfarenheter av att bygga med dom? Positivt eller negativt?
 
Vad får ni för pris på huset?
 
Kolla företagets ekonomi. För två år sedan byggdes ett Anebyhus i vårt förra område, gick i konkurs mitt i bygget, utan förvarning. Inte kul förmdem som byggde.
 
Men inte aneby va, vilka gick i konkurs?
 
Förlåt, de gick aldrig i konkurs men var nära, räddades i nov -12 av en rekonstruktion. Deras bygge stod stilla länge...
 
Har för mig att priset var 2,8 MSEK utan några tillval och med totalentreprenad. De köptes upp av Ekeforshus som precis tagit över produktionen då Anebyhus produktion last ner. Vi har valt Trivselhus istället.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.