9 507 läst ·
23 svar
10k läst
23 svar
Någon som använder INR line - Handdukstork?
Okej, skulle det vara den typen av knapp är ju problemet löst, då bör det fungera som både du och jag beskriver. Tack för din input. Jag har mailat INR men tvekar på att någon vet något, brukar vara sålilllasrne skrev:
Ja jag tror det är knapp uppe med fjäder tryck in = on.. tryck ut =off och sätter du den via brytare så måste man först slå till den (brytaren) oavsett vad knappen på handdukstorken står i ... dvs 2 villkor för varm tork ... först brytaren till /från (oavsett vad torsken står på ) ..är den sen till så är strömmen vid knappen on/off = on för värme ... alt. 2 knappen på torken alltid on = intryckt å låt brytaren bestämma... alt.3 ingen brytare på vägg bara fast fas fram till torken on/off å låt den stå på vart det för rörigt ??
Du låter säker?hscn skrev:
Alltså, jag kan sätta den i ON och den kommer alltid vara i läget ON oavsett om jag bryter strömmen eller inte. Med andra ord kan jag då styra om den ska vara varm mha en väggbrytare? Sorry för övertydligheten
Jag är helt säker.
Har våra ständigt på on. Har senaste tiden brutit strömmen vid åtskilliga tillfällen p.g.a. renoveringsarbeten. Handdukstorkarna fungerar igen utan annan åtgärd så snart strömmen kommer tillbaka
Har våra ständigt på on. Har senaste tiden brutit strömmen vid åtskilliga tillfällen p.g.a. renoveringsarbeten. Handdukstorkarna fungerar igen utan annan åtgärd så snart strömmen kommer tillbaka
Jag har den lösningen med timer över KNX, funkerar som tänkt.H hållundan skrev:
Switchen i torkarna är inte av typen impuls/återfjädrande.. Utan den står antingen till eller från.
Ja det lyckades till slutH hållundan skrev:
Klicka här för att svara