Skulle tycka det va kul att diskutera lite här med andra som precis ska börja bygga sitt hus?
kan man ge varandra tips och ideer kanske
vi ska bygga med fiskarheden i västmanland. har inte skrivit kontrakt än men har bestämt oss ch kommer nog bli en påskrift nästa gång vi ses